3 czerwca 2013

Spanie w rozpuszczonych włosach



Oto moja cudowna fryzura do spania.
Luźny koczek ,,ślimaczek'' .

Teraz obalam mit!

,,Spanie w rozpuszczonych włosach daje im odpocząć i swobodnie się układać.''

Guzik prawda.
Rozpuszczone włosy podczas snu są narażone na uszkodzenia mechaniczne, np. tarcie o poduszkę lub przygniecenia. Efektem tego są rozdwojone końcówki i łamliwe włosy.

Idealnymi fryzurami do spania są np. luźny koczek (taki jak u mnie na zdjęciu) lub luźny warkocz.
Podkreśliłam słowo ,,luźny'', ponieważ w momencie zbyt mocnego upięcia naciągamy cebulki włosów, co rzeczywiście może skutkować ich osłabieniem.

Może jeszcze krótko o spaniu w mokrych włosach. Niestety sama chodzę spać w niedosuszonych włosach, wybieram ,,mniejsze zło''.
Rano nie mam czasu by wyschły naturalnie, dlatego konieczna jest interwencja suszarki ;/
Nie chcąc niszczyć włosów, decyduję się na spanie w mokrych. 
Nie jest to dobry sposób, ponieważ nie mogę ich wtedy związać (nie wyschną całkowicie, rano będą oklapłe)... 
Dlatego jak już muszę spać w mokrych - wtedy ich nie związuję, a tylko przerzucam przez poduszkę.

A wy jak wolicie: związane czy rozpuszczone? 

6 komentarzy:

  1. Też zawsze wiążę włosy na noc ewentualnie tak jak Ty lekko wilgotne przerzucam przez poduszkę (z satynową poszewką). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :) Bardzo miło, że mnie odwiedziłaś.
      Również pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. Też wolę spać w związanych, poza tym w rozpuszczonych jest mi niewygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli ktoś ma długie włosy to jak najbardziej powinien spinać włosy do snu. Wtedy nie włażą one pod plecy.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam długie włosy i śpię w rozpuszczonych ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAWSZE śpie w rozpuszconych. Mam długie włosy i po prostu jest mi tak wygodniej ;) Ale dzisiaj w nocy stwierdziłam że chyba pora posłuchać sie starej, dobrej Cadme, i je spięłam Tak bardzo gorąco :c

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...